Η νεαρή Ολυμπιονίκης της τοξοβολίας, Ντενίσα Μπαράνκοβα, έχασε τη ζωή της με τον πλέον τραγικό τρόπο, σε ηλικία μόλις 24 ετών, έπειτα από ένα φρικτό τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στην πρωτεύουσα της Σλοβακίας, την Μπρατισλάβα. Το νήμα της ζωής της πολλά υποσχόμενης κοπέλας κόπηκε απότομα στην περιοχή Πετρζάλκα, όταν παρασύρθηκε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες από ένα διερχόμενο ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο, βυθίζοντας στη θλίψη τους οικείους της και τους χιλιάδες θαυμαστές της σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η επίσημη Ομοσπονδία Τοξοβολίας της Σλοβακίας, με μια εξαιρετικά φορτισμένη ανάρτησή της στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook, επιβεβαίωσε το τραγικό συμβάν, εκφράζοντας τη βαθιά της οδύνη και την ανείπωτη θλίψη για τον θάνατο της Ντενίσα Ούρμπαν Μπαράνκοβα. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η νεαρή κοπέλα άφησε την τελευταία της πνοή κατά τη διάρκεια της νύχτας της Κυριακής προς τη Δευτέρα, πέφτοντας θύμα μιας σειράς μοιραίων και τραγικών συμπτώσεων που αποδείχθηκαν καταστροφικές.
Το δυστύχημα εκτυλίχθηκε την Κυριακή, 21 Ιουνίου, όταν η άτυχη αθλήτρια βρισκόταν σε κοντινή απόσταση από τον χώρο στάθμευσης μιας πολυκατοικίας στην προαναφερθείσα περιοχή της Μπρατισλάβα. Εκείνη τη στιγμή, ένας 42χρονος οδηγός έχασε εντελώς τον έλεγχο του οχήματός του, προσέκρουσε αρχικά με σφοδρότητα επάνω σε ένα άλλο σταθμευμένο αυτοκίνητο και στη συνέχεια ακολούθησε η μοιραία παράσυρση των πεζών.
Σύμφωνα με τις επίσημες δηλώσεις που παραχώρησε στα μέσα ενημέρωσης ο εκπρόσωπος της περιφερειακής αστυνομίας της Μπρατισλάβα, Μίχαλ Ζέιφ, το εκτροχιασμένο όχημα παρέσυρε με ορμή δύο ανθρώπους που βρίσκονταν στο σημείο. Η Μπαράνκοβα διακομίστηκε εσπευσμένα με ασθενοφόρο στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Μπρατισλάβα, όπου οι γιατροί έδωσαν σκληρή μάχη για να την κρατήσουν στη ζωή, όμως τα τραύματά της ήταν εξαιρετικά βαρύτατα και τελικά υπέκυψε σε αυτά λίγο αργότερα. Από το ίδιο τροχαίο τραυματίστηκε επίσης και ένα εντεκάχρονο κορίτσι, το οποίο βρισκόταν στο ίδιο σημείο τη στιγμή της ανεξέλεγκτης πορείας του αυτοκινήτου.
Παρά το νεαρό της ηλικίας της, η κορυφαία αθλήτρια είχε προλάβει να διαγράψει μια λαμπρή και αξιοζήλευτη πορεία στα παγκόσμια αθλητικά δρώμενα. Είχε την ύψιστη τιμή να εκπροσωπήσει τη χώρα της σε δύο κορυφαίες διοργανώσεις, συμμετέχοντας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο το 2020 καθώς και στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού το 2024.
Επιπλέον, η καριέρα της απογειώθηκε το 2025, όταν κατάφερε να κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στους Παγκόσμιους Αγώνες, σφραγίζοντας την παγκόσμια κυριαρχία της. Η Διεθνής Ένωση Παγκόσμιων Αγώνων εξέδωσε μια συγκινητική ανακοίνωση, χαρακτηρίζοντάς την ως ένα από τα πιο φωτεινά και ελπιδοφόρα ταλέντα που πέρασαν ποτέ από το άθλημα της τοξοβολίας. Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι η Σλοβάκα πρωταθλήτρια ενσάρκωνε με απόλυτο τρόπο τις αξίες της αριστείας, του πάθους και της αφοσίωσης, ενώ η κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στην Τσενγκντού τον περασμένο Αύγουστο θα παραμείνει μια αιώνια παρακαταθήκη της τεράστιας κληρονομιάς που αφήνει πίσω της.